Szanowni Państwo,
w związku z weryfikacją wniosków złożonych w programie Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR", Archiwum Państwowe we Wrocławiu uprzejmie informuje, że osoby zainteresowanie uzyskaniem poświadczenia okresu zatrudnienia członków swoich rodziny w byłych Państwowych Gospodarstwach Rolnych na terenie Dolnego Śląska, powinny zwracać się bezpośrednio do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław lub Archiwum Zakładowego Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Kunickiego 4, 54-616 Wrocław, tel. (71) 35 63 919.
Archiwum Państwowe we Wrocławiu nie przechowuje w swoim zasobie dokumentacji płacowo-osobowej pracowników PGR, która stanowi podstawę do uzyskania przedmiotowego dokumentu.