Strona główna » Aktualnosci

Ograniczenia w korzystaniu z zasobu w Oddziale Archiwum w Jeleniej Górze!

Wersja do wydrukuPDF version

Szanowni Państwo,

Archiwum Państwowe we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze informuje, że z powodu prac przy inwentaryzacji (skontrum zasobu), w dniach 20.06.-1.07.2022 r. wystąpią utrudnienia w udostępnianiu materiałów archiwalnych z zespołów wytworzonych po 1945 roku.

W związku z tym prosimy o składanie zamówień na powyższe archiwalia z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, przed planowaną wizytą w jeleniogórskim Oddziale Archiwum.

Wypełnione rewersy można przesłać na adres e-mail: jgora@ap.wroc.pl.

Rewers elektroniczny przeznaczony do zamawiania materiałów archiwalnych do Czytelni (pdf, 97.8 Kb) (dla jednej sygnatury należy wypełnić jedną kolumnę)

Za utrudnienia przepraszamy

Czarnobiała grafika informacyjna przedstawiająca zegar. U góry napis: Ważne informacje!