

Korzystający z archiwaliów, po zapoznaniu się z Regulaminem korzystania z materiałów archiwalnych (pdf, 184 Kb), składa zgłoszenie użytkownika (rtf, 124 Kb) wraz z załącznikiem nr 2 (nazwy zespołów, rtf, 92 Kb) oraz ewentualne pełnomocnictwa i upoważnienia (oświadczenie użytkownika (rtf, 44 Kb). Następnie samodzielnie wybiera jednostki archiwalne na podstawie inwentarzy lub spisów. Zamawia je wypełniając jeden rewers (pdf, 97.8 Kb) na jedną jednostkę archiwalną.
Wypełnione formularze i rewersy prosimy przesyłać poniższym formularzem, albo jako załącznik do wiadomości e-mail na adres: czytelnia.jeleniagora@wroclaw.ap.gov.pl
Użytkownik może zamówić:
- do 10 jednostek archiwalnych na dany dzień,
- do 5 jednostek archiwalnych - w przypadku korzystania ze szczególnie cennych materiałów (m.in. dokumenty pergaminowe i papierowe, afisze, plakaty, zbiory ikonograficzne, kartograficzne, sfragistyczne).
Ograniczeniu ulega liczba miejsc w czytelni w Archiwum Państwowym we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze do 3 stanowisk. Obowiązuje rezerwacja miejsc. Rezerwacji miejsc dokonuje się na adres poczty elektronicznej czytelnia.jeleniagora@wroclaw.ap.gov.pl. Na stronie internetowej Archiwum istnieje możliwość zapoznania się z aktualnym stanem dostępności miejsc w czytelni. Archiwum dokona potwierdzenia rezerwacji po jej wcześniejszym zgłoszeniu.
Realizacja zamówień w czytelni w Jeleniej Górze odbywa się:
- raz dziennie: od godziny 9.00 następnego dnia (dla zamówień złożonych w dniu poprzednim).
Możliwe jest zamówienie kopii dokumentów - usługi reprograficzne