Korzystający z archiwaliów, po zapoznaniu się z Regulaminem korzystania z materiałów archiwalnych (pdf, 371 Kb), składa zgłoszenie użytkownika (rtf, 127 Kb) oraz ewentualne pełnomocnictwa i upoważnienia (oświadczenie użytkownika (rtf, 10.4 Kb)). Następnie samodzielnie wybiera jednostki archiwalne na podstawie inwentarzy lub spisów. Zamawia je wypełniając jeden rewers (pdf, 97.8 Kb) na jedną jednostkę archiwalną.
Wypełnione formularze i rewersy prosimy przesyłać poniższym formularzem, albo jako załącznik do wiadomości email na adres: czytelnia.wroclaw@wroclaw.ap.gov.pl
Jednorazowo można złożyć do 20 rewersów.
Realizacja zamówień odbywa się w godzinach:
- 11.45 (dla zamówień złożonych od godz. 9.00 do godz. 11.00)
- 9.00 następnego dnia (dla zamówień złożonych po godz. 11.00)
Realizacja zamówień z magazynu zewnętrznego odbywa się w dniach:
- środy o godz. 9 00 (dla zamówień złożonych w czwartki, piątki, poniedziałki)
- piątki o godz. 9 00 (dla zamówień złożonych we wtorki, środy)
Zamówienia przesłane drogą elektroniczną do godz. 7:30 będą realizowane na godz. 9:00.
Zamówienia przesłane drogą elektroniczną po 7:30 będą realizowane po godz. 11:00.
Możliwe jest zamówienie kopii dokumentów - usługi reprograficzne.
- Zaloguj się aby dodać komentarz.